11 Ocak 2011 Salı

..günden kesitler

İnsanları izliyorum çünkü onları seviyorum..

..herbirini takip ediyorum onlar farkında olmasalarda selam veriyorum.. Mutsuz gördüklerime şans diliyorum.. evet tanımıyorum ve duymuyorlar da ama bu birşeyi değiştirmez.. Herzaman herkesin iyi bir dileğe  ihtiyacı vardır.. Kimden olduğu ve duyup duymamış olmaları önemli mi?.

..izliyorum çünkü onlarda farkında olmadan etrafındakilere bir şekilde hikayelerini anlatıyorlar.. Hikayelerini izlemek, yaşadıklarını duruşlarından tahmin etmek hoşuma gidiyor..

Bugün de dışarı çıktım ve bugün de bir sürü insan izledim.. mutlu olduğum için sadece mutlu insanları izlemek istedim.. Birbirine kur yapan yaşlı çiftleri, çimler üzerinde ki sevdicekleri ve kuşların peşinden koşarak havalandırmaktan büyük keyif alan çocukları izledim..

Onlar farkına varmadı ama bir şekilde mutluluğumu onlarla paylaştım..
  Funda Karataş
10.01.2011   

4 yorum:

  1. Bütün varlıklar birbirinin farkındalar. Bu varlıklar aleminin tabii bir üyesi değil miyiz? Herşey birbirinden aldığı bir enerjiyi taşırlar. Birbirlerini görmeseler de bilmeseler de.

    YanıtlaSil
  2. güzel bir haberi sizlerlede paylaşayım.. bugün yeni bir okulda çalışmaya başladım.. bir sınıfım var ve 8 tanede öğrencim 2 taneside haylaz mı haylaz.. deneme sürceni kazasız belasız atlatırsam eğer tekrardan çalışmaya başlamış olucam ve mutluluğum devam ediyor olucak..

    YanıtlaSil
  3. TEŞEKKÜR EDERİM. BENİM EŞİM DE KIZLARIM DA DAMADIM DA ÖĞRETMEN. SENİ TANIDIĞIM İÇİN MUTLUYUM. GÜZEL HABERLER ALINCA SENDEN ŞEKERİM DENGEYE GİRİYOR. KUTSAL BİR GÖREV YAPIYORSUNUZ. TEBRİK EDERİM SİZİ...

    YanıtlaSil
  4. Ben teşekkür ederim.. Sağolun.

    YanıtlaSil