27 Ekim 2010 Çarşamba

.. oyun arkadaşım

…oyun arkadaşım

Oyun bozancılık yapıp bırakmayacak tek arkadaşım..   geçen her yılla yüzündeki çizgiler artıp, saçları beyazlasa da onunla bir bende koca bir kız olsam da oynuyoruz.. sıkılmıyoruz, hatta bu şekilde birbirimizden güç alıyoruz.

O benim tebessümüm, ben onun tebessümü oluyorum.. bir birimize dayanma gücü veriyoruz.. 

Evin içinde usanmadan penguen yürüyüşü yaptırıp.. bunun üzerine ısrarlarımıza dayanamayıp dizlerinde takla attırırdı.. biraz dinlenmek için koltuğa yığılmışken tepesine çıkıp “hadi baba omuzlarına al” diyen küçük kızını, oyun arkadaşını kırmazdı..

Oyun oynarken düşüp biyerimi incittiğimde dayanamazdı.. dizlerimin kanı durmadıkça onunda içinin acısı durmazdı..  hasta olduğumda da baş ucumda olur acımı azaltmak için hemen oyunlar kurardı… ama bazen katı olabiliyordu mesela sırtında taşıdıktan sonra “hadi bakalım sıra sende “ diyip minik omuzlarıma yüklenir kahkahalar atardı.. o an hep güçlü olup onu omuzlarımda taşımak isterdim..

..büyüdüm, oda yaşlandı hiç bir şey değişmedi  hala oyun oynuyoruz. 

Yine hasta olduğum da başucumda bana güç veriyor.
Büyüdük ya oyunlarımızda büyüdü, dizlerinde takla atamıyorum, omuzlarına da çıkamıyorum..  artık en büyük keyfim tam bir köşede uyuklarken ensesinden tutup odanın ortasına çıkartıp onunla güreş tutmak kahkahalarla yere yığılmasını izlemek..

..artık çok büyük hemen yoruluyor hemen pes ediyor..

…ama hala koca göbeğine yatabiliyorum.. sadece şöyle bir fark var küçükken daha çok göbeğinde oturuyordum şimdi sadece yatabiliyorum.. 

Ayaklarının üstüne çıkartıp odadan odaya hiç yorulmadan “aslında yorulup çaktırmayan” penguen yürüyüşü yaptıran koca adam..  Saçlarımı senin için uzatıyorum koca göbeğine yattığımda istediğin gibi sev, oyna diye. Küçükken tarayıp örmeyi şimdide koklamayı seviyorsun.. gözlerinden hiç yaş akmasın, oyun oynarken o oluşan tebessüm olsun yüzünde… seni çok seviyorum koca oyun arkadaşım.. 

…sana güç veren asıl kadını da çok seviyorum..

Funda Karataş
24/10/10
Baba’m

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder